Tuesday, November 20, 2007

El Beso de Eva Longoria. Eva Longoria's Beso.

Eva Longoria está a punto de abrir su primer restaurante en Hollywood. Su nombre es "BESO" y será comida mejico-americana. Eva contará con el apoyo con el celebrity cheff Todd English (en la foto juntos), que ya tiene 10 restaurantes.
"¡Me encanta cocinar!" dijo Eva, "En mi familia soy una gran, gran cocinera, así que esto va a ser como una extensión de mi casa. Siento como que todo el mundo va a entrar en mi salón... Estoy tan involucrada, que incluso he elegido las uniformas. Y muchas de las recetas son mías. Hemos desarrollado un menú realmente divertido."

Eva Longoria is just about to open her first restaurant in Hollywood. The name she's chosen is "BESO" and she'll be offering mexican-american food. Eva teamed up with the celebrity cheff Todd English (on the picture), that has already opened 10 restaurants.
“I love to cook!” Eva said. “I’m a big, big cooker in my family, so this is kind of an extension of my house. I feel like everybody’s going to be in my living room… I’m so involved [with BESO], I picked the uniforms. A lot of these are my recipes. We’ve developed a really fun menu.”

No comments: